Órák

Core training

core_training

Szokott fájni a hátad vagy a derekad?
Időről időre észreveszed, hogy hanyag a tartásod?
Naphosszat egy irodaasztal mellett görnyedsz?

Akkor most megmutatunk egy módszert, ami segíthet neked.

Mi az a Core Training?

A Core szó jelentése központ, valaminek a magja, veleje. Ezzel a jelzővel illetik testünk tartó izmait, amik a helyes testtartásunkért, gerincünk és ízületeink egészségéért felelnek. A gyenge tartóizmok nem csak esztétikai problémát jelentenek, de a fájdalmas gerinc- és ízületi problémáknak is az okozói lehetnek. A Core training során tehát törzsünk tartóizmait fejlesztjük.

Mit fejleszt?

A Core Training a törzsizomzatot, tehát a felszíni- és mély hátizmokat, a hasizmokat, a mellizmokat, és a csípőizmokat fejleszti. Javítja az egyensúlyunkat, és nyújtja a rövidülésre hajlamos izmokat. Arra törekszünk, hogy amikor szíved szerint még bírnád a strapát és aktívan folytatnád a napod, ne érezd azt, hogy a tested megállj!-t parancsol a kellemetlen hátfájással, a törzsed általános kimerültség érzetével.

Milyen egy óra?

Az óra a dinamikusabb elemek mellett kitartott pozíciókat, egyensúlyfejlesztést és sok nyújtást is tartalmaz. A gyakorlatokat állásban, talajon, illetve fitballon végezzük, segédeszközként pl. súlyzót, gumiszalagokat, X-cot is használunk.

Kinek ajánlott?

Akár a megelőzés a cél, akár a problémák enyhítése egyaránt mindenkinek ajánljuk.
Bárki gyakorolhatja, aki szép testtartásra, erősebb testtudatra, egészségesebb gerincre, és stabil állóképességre vágyik a mindennapokban.